2014. április 27., vasárnap

Múlnak a gyermekévek...

(Ihász Gábor)

Már hosszú évek óta azt mondják nekem,
olyan vagyok, mint egy kisgyerek,
Belátom, így igaz, én nem lettem komoly,
úgy mint más emberek.
Bolondosnak tűnő furcsa dolgaim
rossz szemmel nézik oly sokan,
De tudom, a szívük mélyén ők is szeretnék
és megtennék boldogan.

Bár mondják
múlnak a gyermekévek, nincs visszaút,
Új mesék nem várnak reánk,
Van mégis csillag fényű álomvilág,
De azt gyermekünk álmodja tovább.

Változnak napjaink, mert minden változó,
nem marad ugyanaz senki sem,
Lehet, hogy kivétel csak én vagyok talán,
mégis így jó nekem.

Bár mondják
múlnak a gyermekévek, nincs visszaút,
Új mesék nem várnak reánk,
Van mégis csillag fényű álomvilág,
De azt gyermekünk álmodja tovább.

Múlnak a gyermekévek, nincs visszaút,
Új mesék nem várnak reánk,
Van mégis csillag fényű álomvilág,
De azt gyermekünk álmodja tovább. 2x


A fiatal szerző énekes (1946-89) talán legnépszerűbb slágere (1977), melyen felnőve a szívünk remeg, ha újrahalljuk. A youtube-on pedig érdekes effektussal fűszerezett aranyos videó párosul ehhez a kellemes zenéhez. A nosztalgiához ez csupán kezdő löket, hgismo válogatásán maradva további emlékidézők könnyeztetnek, ha engedjük. Engedjük!

Múlnak a gyermekévek - youtube videó (oneil1969)
Ihász emlékoldal - zenei kóstolóval (Ihász Adrienn)
Ihász Gábor (1946-1989) - Wikipédia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése